اسلاید شو اولیه
طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به صورت اختصار، در گام اول ابزاری است برای معرفی شما و کسب و کارتان و در گام بعدی ارائه راه‌های تماس‌تان است. وظیفه کارت ویزیت برعهده داشتن این نقش بوده و مصرف عمده دیگری برای شما به صورت مستقیم ایفا نمی نماید.

طراحی سربرگ‌

سربرگ‌ها برای نگارش نامه‌های رسمی و سازمانی یا برای اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار می گیرند. سربرگ ها در دو سایز تهیه می‌شوند. سربرگ ها از آنجا که دارای نشان رسمی شرکت یا موسسه هستند، جزو اوراق رسمی به حساب می آیند.

طراحی پاکت نامه A4

پاکت نامه برای قرار دادن نامه ها و مراسلات رسمی که در سربرگ شرکت یا کمپانی نگارش شده است در دو سایز تهیه می‌شوند. انتخاب گرم کاغذ وابسته به نیاز شرکت یا موسسه و بودجه آن طراحی و چاپ می‌شوند.

طراحی پاکت نامه ملخی

پاکت نامه برای قرار دادن نامه ها و مراسلات رسمی که در سربرگ شرکت یا کمپانی نگارش شده است در دو سایز تهیه می‌شوند. انتخاب گرم کاغذ وابسته به نیاز شرکت یا موسسه و بودجه آن طراحی و چاپ می‌شوند.

طراحی استند

استند یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی در معرض دید و توجه مخاطبان است. علاوه بر آن ویژگی هایی مانند سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه جویی در زمان و هزینه، نصب و راه اندازی سریع و حمل و نقل آسان آن می باشد.

طراحی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک تکنیک کلیدی در جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، جغرافیا، روان‌شناسی اجتماعی، جامعه‌شناسی زبان، علوم ارتباطات اجتماعی، دانش اطلاعات و ... مدرن همانند یک موضوع محبوب در بین مردم مطرح شده است.

طراحی تراکت

تراکت نوعی تبلیغ به‌صورت سریع است که برای بیان خبر و یا آگاهی یک موضوع در مدت زمان مشخص و با بیانی مستقیم، جهت معرفی محصول یا خدمات موردنظر مورد استفاده قرار می گیرد. تراکت‌ها معمولا در دو سایز A4 یا A5 تهیه می‌شوند.

طراحی کارت دعوت

کارت دعوت دعوتنامه‌ای است که برای میهمانان احتمالی یک میهمانی یا جشن رسمی ارسال می‌شود و از آنان رسما برای حضور در آن مراسم دعوت می‌گردد. جنس کارت دعوت نیز ممکن است بسیار متفاوت باشد.

طراحی کارت هدیه

کارت هدیه در واقع، برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک روش مرسوم به منظور قدردانی از مشتریان از آن استفاده می‌شود. در کارت هدیه تخفیف‌هایی از 5 درصد تا 100 درصد برای رضایت مشتریان در نظر گرفته می شود.

عکاسی صنعتی

پیشینه هنر و صنعت عکاسی به صده‌های گذشته برمی‌گردد. از آن زمان که عکاسی اختراع و عمومیت یافت تا به امروزه که همه‌گیر شده، پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت حاصل شده است. اما منظور ما در این بحث، عکاسی صنعتی است، که یکی از ستون‌های محوری تبلیغات است.

طراحی ست اداری

ست اداری به مجموعه‌ای از اوراق گفته می‌شود در مکاتبات، نامه‌‌نگاری‌ها، اوراق رسمی و قراردادها بیشترین استفاده را دارا هستند و شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، برگه یادداشت و لیبل سی‌دی است که کم و کیف آنها به درخواست مشتری قابلیت کم و زیاد شدن دارد.

طراحی آگهی تبلیغاتی

تبلیغات امروزه جزء لاینفکی از زندگی است که هر روز و هر ساعت و در هرمکانی با آن روبرو می‌شویم و به نوعی در انتخاب و تصمیم‌گیری ما تاثیر‌گذار است. حال اگر آگهی درباره مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی یا مکان‌های تفریحی باشد، از آن رو که در ذهن بیننده تاثیر به مراتب بیشتری دارد.

طراحی کاتالوگ، فلایر

دفترچه یا کتاب راهنمای تبلیغاتی یا به اصطلاح کاتالوگ، توضیحاتی درباره یک محصول یا محصولات یک برند می باشد که مشخصات و ویژگی‌های آنها را بیان می کند و بیشترین کارایی را در حوزه‌های تجارت، تولید، خدمات و آموزش دارد، که دربردارنده جزئیات و ساختار کلی یک شرکت است.

طراحی استند و بیلبورد

در شهرهای بزرگ و کوچک، میادین و اتوبانها نوعی از تبلیغات که بسیار مشاهده می‌شود بیلبورد یا همان تابلوهای بزرگ تبلیغاتی است که در بازار تبلیغات به دو صورت انجام می پذیرد. تبلیغات داخلی و تبلیغات خارج از محیط که منظور و هدف ما نیز همین دو گزینه است.

صفحه آرایی مجله و روزنامه

صفحه آرایی یا طراحی لی اوت زیرمجموعه‌ای از هنرهای تجسمی است که مفهوم آن ایجاد ارتباط مناسب و موزون میان عناصر تصویری و نوشتاری و جای‌گذاری نشانه‌های گرافیکی در صفحات طراحی شده است. این هنر و فن در ایران دارای سابقه‌ای طولانی می‌باشد.

طراحی اینفوگرافیک

این جمله را بارها شنیده‌اید که «ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است». این جمله بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری است. حقیقت آن است که بیشترین دریافت ما از محیط پیرامونمان به‎ وسیله قوه بینایی صورت می‌گیرد. اینفوگرافیک‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.

تصاویر استوک

عکاسی تبلیغاتی بیش از دیگر سبک‌های عکاسی، به یک معامله و تجارت نزدیک است . عکاسان حرفه ای در این زمینه باید نکات مهم و تکنیک‌های اساسی را راجع به بهتر دیده شدن محصول مورد نظر به کار ببرند .ما در این مجموعه عکس‌هایی را قرار داده‌ایم که به شما کمک می‌کند طراحی‌تان بهتر دیده شود.

طرح وکتور

فایل های وکتور با انواع فرمت ها برای برنامه های گرافیکی در دسترس می باشند و این گونه فایل ها اغلب برای طراحان حرفه ای، بسیار کاربردی و جذاب می باشند. برای استفاده از وکتورها، شما می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی از قبیل Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و… استفاده کنید.

آثار مطرح نقاشان جهان

شما در اینجا می توانید با سفارش آثار مطرح نقاشان جهان تابلوی مورد نظر خود را بر روی تخته شاسی یا بوم نقاشی با کمترین هزینه تهیه کرده و در جای مناسب نصب نمایید. این مجموعه شامل بیش از 2 هزار اثر می باشد و شما می توانید با سفارش آنها منزل خود را زیبا کنید.

درباره کانون تبلیغاتی گام

اسلاید شو اولیه

کانون تبلیغات «گام»  با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی گرافیک، چاپ، تبلیغات فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرده است. در این مدت با برندها و شرکتهای داخلی و خارجی معتبر بسیاری نظیر اتاق بازرگانی، سازمان ارتباطات زیرساخت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی، پلیس آگاهی، بنیاد سینمایی فارابی، سازمان مناطق آزاد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، شرکت ساختمانی دی، موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه، هفته نامه شنبه، محصولات بهداشتی لی‌کل، محصولات آرایشی بهداشتی اوکیا، مدیریت هنری در بسیاری از نشریات و... افتخار همکاری داشته‌ایم. کانون تبلیغات «گام» با بهره‌گیری از تجهیزات فنی کافی و برخورداری از نیروهای با تجربه و خوش‌ذوق و همینطور سخت افزار و نرم‌افزارهای روز دنیا سعی برآن دارد که با شیوه‌های نو و خلاقانه، طرح‌هایی در خور و شایسته برای مشتریان و محصولات آنها طراحی و عرضه کند.
هدف کانون تبلیغات گام پیشرفت هنر طراحی و برابری با طراحی روز دنیا و سوق دادن سلیقه مشتریان به سمت ساده‌سازی و ایده‌پردازی در طرح ها است و این مژده را می‌دهیم که پروژه شما، شروعی برای ما و راهی برای موفقیت برند و محصول شماست.

نمونه کارهای گام

صفحه آرایی مجله و روزنامه
استانداری تهران، بنیاد سینمایی فارابی، وزارت رفاه، بانک مرکز
طراحی اینفوگرافیک
وزارت ارشاد، تنظیم مقرررات رادیویی، استانداری تهران، تامین‌ا
طراحی پوستر
استانداری تهران، پلیس آگاهی تهران، اتاق بازرگانی ایران، وزار
طراحی استند و بیلبورد
آسان پرداخت پرشین، معاونت حمل و نقل ترافیک، وزارت بهداشت و د
طراحی کاتالوگ، فلایر
وزارت بهداشت و درمان، صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، بناگستر
طراحی لوگو و ست اداری
محصولات لبنی بامیا، سیمان شاهرود، شرکت ساختمانی دی، صندوق سر
طراحی شبکه های اجتماعی
استانداری تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ب
عکاسی صنعتی
صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، شرکت بناگستر کرانه، شرکت لونا

برخی از مشتریان

برخی از مشتریانی که با ما همکاری داشته اند